Leader Team

pastor john dibbets

John is vanaf zijn geboorte opgegroeid met het geloof in Jezus Christus. Hij is geboren uit Indische ouders die in 1955 naar Nederland zijn geëmigreerd. Zijn ouders waren opgevoed met het pinkstergeloof en hebben deze traditie voortgezet binnen het gezin. Van jongs af aan heeft John een diepe passie voor Jezus, en op twaalfjarige leeftijd liet hij zich dopen na een bijzondere ervaring met de Heilige Geest.

John heeft een grote passie voor lofprijs en aanbidding. Jarenlang heeft hij God gediend met zang en gitaarspel en heeft hij diverse gemeentes ondersteund op het gebied van praise en worship, prediking en bijbelstudie. Sinds de oprichting van de gemeente Praise in 2017 leidt hij samen met zijn vrouw met passie en een hart voor Jezus de gemeente.

Hun motto is: “it’s all about jesus, we love to keep it simple.”

familie
John en Nur hebben samen 3 kinderen en 2 kleinkinderen
Dochter en Schoonzoon: Manolya & Gregory Joah en Jenna
Zoon en Schoondochter: Laser & Minette
Zoon: Keoni

pastor nur dibbets

Nur is geboren in Turkije en opgegroeid in een Turks gezin met 1 zus en 2 broers. In 2002 heeft ze een ontmoeting gehad met de Here Jezus in een visioen. Vanaf dat moment heeft ze haar leven volledig aan HEM gegeven.

In 2003 werd ze gedoopt en is ze getrouwd met John. In datzelfde jaar kreeg ze een krachtige aanraking van God en ontstond er een verlangen om God te dienen.

Ze heeft een harde opvoeding in haar jeugd achter de rug, waardoor er een roep in haar hart ontstond voor de jeugd. Het plan van God werd in het hart van John en Nur geboren en samen droomden ze vaak van een grote boerderij om deze gebroken jongeren op te vangen en te leiden naar de onvoorwaardelijke liefde en genade van God.

In april 2021 kreeg ze opnieuw een krachtige aanraking van God, waardoor ze tot levend geloof kwam. In 2022 hebben ze samen de Bijbelschool van Frontrunners gevolgd en in dat jaar kwam er een omkeer in hun leven en gemeente. De wonderen en tekenen van God werden zichtbaar.

In 2023 zijn ze beiden volledig de bediening in gegaan en heeft God Zijn plan uitgewerkt. De gemeente bestaat nu veelal uit jongeren die gebroken binnenkomen, maar door de kracht van Zijn liefde herstellen. Nur heeft de leiding over de Fundamenten (onderwijs) & Rise Up (jongeren event) en is sterk in het coachen van allerlei jongeren en teams.

oudsten echtpaar

david & chayenne schouten zijn in 2024 ingezegend als oudsten en hebben samen 6 kinderen (Shari, Immanuel, Isaiah, Jaliyah, Djonah en Jaïrus ) waar ze dankbaar voor zijn. God heeft hun levens enorm veranderd en vernieuwd de afgelopen jaren. Met hart en ziel zetten ze zich nu in en dienen God en Zijn gemeente. Waar David veelal beweegt in onderwijs en coaching, leidt Chayenne de Kinderkerk

Meer weten over praise?

Neem dan contact met ons op